1.06.2018

Говори / 開口



藝人:Артём Пивоваров / 阿穹‧彼弗瓦洛夫
譯者:Daria

Холодний вітер з водою.
Сьогодні краща зима.
Коли я поруч з тобою,
На мене тисне земля.
(凜冽的寒風和著雨,
今天是美好冬日。
當我倆依偎著彼此,
地球便朝我緊壓。)

Мовчати, ховати очі
Для тебе звично.
Мовчати не хочу я.
(不作聲、藏匿起雙眼
妳習以為常。
不作聲,我不願意。)

Ти говори говори зі мною.
Ти говори говори з собою.
Насамоті говори говори
Днями і ночами. Ми
Літаем, ми наче уві сні.
(妳快開口、快開口對我說,
妳快開口、開口對自己說。
在孤寂中開口說、開口說,
日以繼夜不絕。我
們翱翔,恍若身在夢中。)

Замало часу для тебе.
Замало слів і думок.
Коли ти сонце я небо, і
Ми летим до зірок.
(給妳的時間不夠用,
字與思緒不夠用。
若妳是太陽我是天空,
我們飛向星辰。)

Кохатись і знов не спати.
Відкриті очі.
Мовчати не хочу я.
(苦戀著,又徹夜未眠,
闔不上雙眼。
不作聲,我不願意。)

Ти говори говори зі мною.
Ти говори говори з собою.
Насамоті говори говори
Днями і ночами. Ми
Літаем, ми наче уві сні.
(妳快開口、快開口對我說,
妳快開口、開口對自己說。
在孤寂中開口說、開口說,
日以繼夜不絕。我
們翱翔,恍若身在夢中。)

沒有留言:

張貼留言