2.20.2018

До зірок / 迎向星辰


藝人:Время и стекло / 時與璃
譯者:Daria

Зробити перший крок так важко,
Та серце кличе до пригод.
(跨出第一步何其艱難,
而心靈嚮往著冒險。)

На мене світ давно чекає.
Я не боюся перешкод.
(世界已經等待我許久,
我不害怕任何阻礙。)

Назустріч щастю.
Відчуєш смак свого життя,
І твого серця биття.
(要迎向幸福,
感受生命箇中滋味,
以及你心的跳動。)

І до зірок ми летимо.
Два серця наші б'ються заодно.
(迎向星辰,我們翱翔,
你我的兩顆心同步跳動。)

І до зірок...
(迎向星辰……)

Багато так шляхів чудових,
Якими мріяла пройти.
(何其多條迷人的道路,
我曾想一一穿越。)

Тебе зустріла,
Тримай мене, не відпусти;
Теперь ми разом - я і ти.
(我遇見了你,
緊抓住我,不要放手,
終於在一起──我與你。)

І до зірок ми летимо.
Два серця наші б'ються заодно.
(迎向星辰,我們翱翔,
你我的兩顆心同步跳動。)

І до зірок ми летимо.
І до зірок ми летимо.
(迎向星辰,我們翱翔。
迎向星辰,我們翱翔。)

І до зірок ми летимо.
Два серця наші б'ються заодно.
(迎向星辰,我們翱翔,
你我的兩顆心同步跳動。)

І до зірок...
(迎向星辰……)

沒有留言:

張貼留言